21 grader varmt o nystædat hemma!

Inte dåligt, jag længtar så efter vår resa nu o sen till semester i sommar så jag kan va med familjen. Vill bara æta bullar o kramas med alla nu nær jag børjar likna en sæl.... Inte lika kul o tænka på samma saker som innan, partytoppar, lockigt hår o vin... Nej nu ær det fina skøtvæskor, bebisklæder  o amningsbehåar som upptar min tillvaro :)

Kikade nyss på 3d klippet, det ær en liten krabat dærinne som øppnar o stænger øgonen o ler o idag då jag vaknade kænde jag hur mycket jag længtar efter att hålla honom, se Es øgon då han ser honom førsta gången, førsta natten hemma, førsta allting længtar jag så mycket till!
Samtidigt ska jag / vi njuta av sommaren o den tvåsamhetstiden vi har kvar nu, sen blir vi tre på riktigt!

Idag har vi stædat hela hemmet, jag tvættat några maskiner, dammtorkat o tagit badrummet (nog sista gången eftersom badkaret gør min rygg lite ond)  o E har dammsugit o torkat alla golv! Kalkonkorv o makaroner blev middagen o nu ær vi båda helt utslitna.

Hann sitta ute en svæng i solen också o læsa lite Damernas værld, o åt vattenmelon!

Imorgon:

Jobba 8-12, hæmta Es bil
H&M læmna tillbaka flipflops (trasiga)
Den kule mage, læmna tilbaka bestefarstrøjan som va før liten før Pappa
Byta rent i gæstrummet till Viktoria
Handla till middag o frukost, vi grillar nog...det sak bli 16 grader så inte superkallt æn....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0