Effektiv!

Jag kør på som bara den, mkt ska hinnas nu innan semester hit o dit. Har en del jobbiga kunder men pratade nyss med en underbar dam som har ettcafe, klæder o interiør på landet. Turkosa små stolar o rosa blommor på borden i lantlig miljø....jag vill dit o dricka te med henne!

Men ska fortsætta vara mitt nya supereffektiva jag som jag måste vara før o hinna med allt på halvtid!

Klæder: Svarta vadlånga mjukisbrallor, vit långærmad tunn tunika m knappar fram, guldballerinorna.

Frisørtid kl 13.30 jippie!
Yoga kl 18, hmm var det 18 eller 18.30?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra kör på.. själv ska jag sola lite och sedan blir det fest. Orientaliskt tema står på schemat.. det är vi i styrelsen som ordnar för hela föreningen. VI ska dansa och sjunga lite. Och jobba massor så nu ska jag slappa. puss jobba på så du får sluta tidigt min älskling

2006-05-09 @ 13:13:29
Postat av: Joss

Nej så skoj, hoppas du har bilder på det? puss

2006-05-10 @ 07:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0