Hemma!

OOOH vad vi ær utvilade o nøjda med semestern! Nu har jag slængt klæder på vask o sitter m en kopp vælling o kikar One Three Hill. En vecka var perfekt o vi rekommenderar Karpathos som slappstælle o romantiskt place.

Møtte ett par på flyget som vi tydligen bor 2 minuter ifrån hær som har en son som ær 8 mnd, søøøt så vi gosade han o jag. Jag græt av lycka innan vi landade før att allting kom øver mig, vi firade den 19 att det ær 3 månader kvar o det kænns så snart, snart får vi møta vår Lillis! Han sparkar mer o mer (sover knappt) o inatt vaknade jag kl 4 o græt før jag var så hungrig, vi har ju somnat så tidigt så jag "missat" nattfikat...Det var inge skoj men jag gør allt før min prins, vi klev upp o åt direkt då frukosten startade 7.30. E tar verkligen hand om mig, ser till att allting ær bra hela tiden o jag ælskar honom mest av allt i hela værlden, finns ingen annan jag skulle kunna se bli en sån bra Pappa som han....

Imorgon ska vi till jordemor på morgonen tillsammans o mæta magen, væga osv sen hæmta Es bil på verkstaden, jobba o sen hæmtar jag min mac så imorgon kan jag lægga in alla mina bilder på hemsidan som jag længtat efter att gøra,jippie! Om ni kikar dær så skriv gærna kommentarer hær inne!

Klæder: Khakibrallor t vaden, vitt linne o vit tunika, svart peaktrøja



Kommentarer
Postat av: Sofie

Så mysigt! Va skönt att ni haft en bra resa... Kan ju bara meddela att jag hade dykt upp på erat bröllop, med eller utan bjudning =) haha
Pusspuss Klart jag ska va med! Längtar...
Expekt a möhippa!! haha
pusss love you

2006-05-22 @ 01:14:07
Postat av: Joss

haha nu blev ja rædd :)

2006-05-22 @ 08:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0