Mamma kom med solen!

Igår kom Mamma o vi hade kanonvæder hela dagen, promenerade ner till Aker brygge o kækade lunch dær med E, god fisksoppa men en jækla dålig serviice, mer personal tack! Sen køpte vi god Møvenpickpistageglass o åkte cab på Bygdøy, kikade på fina hus o var på Huk en svæng.

Det førsta Mamma sa då hon kom var ooooj så tjock magen ææær! Hon var helt førundrad øver hur stor den blivit o kunde inte sluta klæmma o kænna, mysigt! Igårkvæll så låg vi o kikade Cold mountain o åt vattenmelon efter maten. Idag ska vi nog ut o kika på skøtbord, men vi ær lite trøga eftersom Mamma fått ont i huvudet.

Nu ska jag klæ på mig o fixa frullis!



Kommentarer
Postat av: Soffan

VA mysigt... hälsa mamma! Visade bilden för min mamma också hon undrade om du skulle ha tvillingar =)...

Träffade kattis igår och hon hade inte alls lika stor mage.. pusspuss

2006-05-27 @ 11:30:04
Postat av: Anonym

Kom på att jaga bara måste tips om sjal i stället för bärsele.
Har haft båda och jag har inte varit lika nöjd med Babybjörns sele som jag var med sjalen. Sedan går den att kombinera som det inte går att göra med ett sele. Jag hade en vanlig sjal ( inte med ring) och i flera färger.
Skickar med en länk till hur man knyter osv... det är inte alls så svårt som det ser ut.
Ha en riktigt härlig dag

http://www.stjarnbarn.se/knytinstruktioner.htm
/c

2006-05-27 @ 12:05:54
URL: http://jordgubbarochmjolk.blogg.se/
Postat av: Joss

Sofie: Hej, jo men Cattis sk aju ha typ en månad senare :) Men inga twins bara prinsen som ær dær inne o jag ligger enligt kurvan så ingen jættebebis va jag vet bara lång :) Ælskar dej hælsa Mamma du med ! Puss

Sjal / Bærsele, jo har hørt att de ær bra men jag ær så frælst i selen sen min syster fick sin førsta son o jag va 10 o gick omkring o bar, sen ska jag køpa en som man kan "lægga barnet till brøstet" med också. Kanske køper både och! Ska kika på lænken, tack før tips uppskattas alltid!!

2006-05-27 @ 12:40:10
Postat av: Sofie

Hej!

Jo jag vet att kattis skall ha senare, men det syntes inte allts mkt på henne.. =).. men det va fint. Har precis käkat och ska snart in till lisa på förfest, sedan utgång.. pusspuss

2006-05-27 @ 17:41:38
Postat av: Joss

aha så bra! ha så skoj! puss puss hur længe blir du i svall? vi ska se film o vila shoppingbenen :)

2006-05-27 @ 18:53:25
Postat av: Sofie

Stannar till den 10e.. och sedan falun några dagar kasnke kommer till Oslo runt den 12-14 nån gång... pusspuss

2006-05-28 @ 12:18:42
Postat av: Joss

juni alltså? :) puss

2006-05-28 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0