Anki!!!

Anki!!!


Mysig dag! Vi skulle möta Anki kl 13 i stan o Elian bajsade ner sig totalt så vi fick ta tbanan efter blöjbyte. Senkäkade vi god lunch på Onkel Donald o prommade hem till oss med några shoppingstopp på vägen. Anki shoppade svarta fina stövlar ( lika som jag har!) o lite annat! Jag hittade en grå mysklänning på ZARA o en svart vardagsklänning+den hallonröda Viktor & Rolfkjolen på H&M. Supersöt! 

Sen drack vi kaffe hos oss o Anki fick träffa en trött E. Jättekuligt med besök. Nu ska jag fixa lite, E har jätteont i huvudet så jag badade o la Elian nyss Han var så trött att han ej orkade käka så han vaknar nog ganska snart igen. 



Kommentarer
Postat av: Anki

Längesedan ja va inne här nu... :) Tack än en gång för sällskapet, å för kappan! Den har ja använt mycke. Stövlarna har jag på mig idag på jobbet :) Sköt om dig å familjen nu, Gott Nytt År! Kram kram /Anki

2006-12-27 @ 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0