ASOSklänning

ASOSklänning

Skön i stretchtyg med band i midjan!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Teh cuteness

Uppskattar svar ang min avi fråga!

2006-11-30 @ 20:39:23
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Carro

Fast jag är tjej och har en kille måste jag säga att du är en riktig MILF! :D

Du ser helt fantastisk ut! Har du modellat nåt innan familjelivet tog fart? Vet att utseendet inte är allt, känns lite ytligt att kommentera det men var bara tvungen! :) Du verkar vara en väldigt sund tjej med bra värderingar så jag är inte orolig att det bara är ett snyggt skal..

Vart kommer mittenklänningen ifrån? Den svarta axelbandslösa?

2006-11-30 @ 20:40:37
Postat av: Cassie

Denna klänning var otroligt snygg=) du passar jätte bra i den! var den dyr?
Du har ett jätte fint puder på vissa bilder du har lagt ut, lite pinsamt att fråga men vart har du köpt det?

2006-11-30 @ 21:06:22
Postat av: josefine

Hannah: Jag fattade ej vad du menade o vet ej vad det är som jag skrev :)

Carro: Oj vilken kommentar, tar den positivt haha :) TACK! Nej jag har gått någon modevisning o ställt upp för lite foton åt folk som gått design o sminkskolor men inget annat, skulle aldrig banta ett gram för att passa in i den världen :)

Cassie: Nej jag köper inte så dyra kläder, denna kostade säkert mellan 200-400 kr hittade ej igen den tyvärr.

Pudret är köpt i Oslo på et butik där de säljer teatersmink, det heter (springer o kikar :)) MONSON!

2006-11-30 @ 21:36:22
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Mkt fina outfits ;D Møte E i fjol? Hur længe har ni vart tillsammans?

2006-12-01 @ 14:24:32
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Maja

villken snyg kläning och villken söt bäbis??

2006-12-01 @ 14:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0