Bordsskick? Men go ändå!

Hemma, hann med att fixa hälften o sen skrek min prins som en vilde...Han hadebajsat, jippie så jag SPRANG hem o bytte o han blev så glad o nu käkar han o det kommer ännu mer. Härligt för en mor som haft en son med ont i magen o han käkar ju så mkt så nångång måste det ju ut.

Så nu är vi hemma o myser, jag kastade av mig kläderna eftersom jag var så varm. Ska strax prova mitt fynd idag, jag gick in på h&m o skulle se efter ullsockor (slut) men fann dopklänning åt mig!! Bild kommer ganska snart. 

När  jag ätit lite gröt o Elian leker eller vilar ska jag göra paj, en iaf. E kommer hem med den andra formen senare. 



Kommentarer
Postat av: Angel

gotyt med Paj

2006-11-10 @ 14:12:46
URL: http://angelsmode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0