cutie

cutie

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh, så söt!!

2006-11-20 @ 20:10:14
URL: http://dianaf.blogg.se
Postat av: syster

Hej!!
Ser du inte vad grymt lik Eivind han är! Men han är söt ändå ;-))))

Var ute och red på min lilla köttbullehäst idag - skönt! Den vackra bimbohästen får stå och se snygg ut...det är hon bra på! Som sagt, jag tror att hon får flytta - jag och snyggingar har aldrig varit någon bra kombination ändå så... :-)
Love YOU

2006-11-20 @ 21:24:47
Postat av: josefine

Haha, jag ser det då o då!

Ja men jag tror köttbullen är en goding jag, vill se bilder!!!
PUSS miss you o TACK för allt!

2006-11-20 @ 22:08:51
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: syster

Det var så lite så, bara skönt att hjälpa till när man själv slipper ha "huvudansvaret" och stressen. Som sagt, jag jobbar ju också hårt på min äldre, kloka kvinna-image :-)

2006-11-21 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0