Dagen i ord

E vaknade med huvudvärk som satt kvar så han var hemma några timmar extra så vi käkade frukost ihop, varma mackor med köttfärssås o ost o sen körde jag o Elian honom  till jobbet o åkte på IKEA. Elian sov i vagnen hela tiden, lämnade igen mattor o köpte ljus ( vanilj ). Sen fick jag god lunch hemma hos Aslaug men Elian var vild o skrek o skrek, tror han var väldigt trött idag o behövde ro. 

Hämtade DAD at work o så shoppade vi godt bröd baguetter, jag tog focaccia med brie o kalkon, mmmm! Har käkat nu o ska bara mysa med Heidi ikväll. Köpte jättestora pyjamaser åt Elian på Lindex men han växer ju så snabbt, E skrattade åt mig som köpt stl 80. Hittade också två fina ammebhar, en vit o en svart m lite lite spets på. Perfekt, gillar två av de fem jag har nu, resten är så sladdriga då de ej är någon vadd i dem!

Kommentarer
Postat av: karin

hej..
jag blir så glad när jag läser din blogg. går in å kollar säkert två ggr om dagen. ha en supermysig kväll stumpan!
kraaaaam!

2006-11-28 @ 18:54:36
Postat av: josefine

tack vännen, är det min Karin? Isf en stor puss till dig!

2006-11-28 @ 19:01:18
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Suzanne

Ååååh gumman!!
Snart får du sluta skriva om alla goa saker som du äter, för det är så mycket gott som jag inte får äta =( Jag är skitsugen på brie!!!!

KRAM

2006-11-28 @ 19:34:20
Postat av: josefine

haha ja jag vet, därför NJUTER jag av det nu haha!

2006-11-28 @ 22:14:24
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Idha

Åh, jag har också köpt vaniljljus på ikea, o jag tänker alltid på dig då! Såna hade vi i vårt rum!!! Just nu har jag på rökelse med kanel också! Kram

2006-11-30 @ 12:08:07
URL: http://idhaedstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0