Duschat o ...

klätt mig varmt om fötterna o ull i bhn som jag alltid har dagtid men nu ska jag sova med det i bh. Brukar annars sova med linne bara... vägrar få bröstbetennelse igen (mjölkstockning) men känner mig lite febrig. Tror det beror på att jag tränade med bh + top igår (sist hoppade mjölksprängda bröst omkring AJ) o bar Elian i selen tight intill bröstet. DUMT. 

Nu bränner jag alla bilder ifrån min dator ca 8500 st så de ej går förlorade om något sker. Borde ha en extern hårddisk... köpa?

Har som sagt åka på IKEA, skulle egentligen bara åka dit o käka eftersom jag hade ont i huvudet men vi gick rundan...köpte:
säng till gästrummet + ben
julsaker till granar + hjärtan att hänga i fönster
hängare till dörrkarm ( hallen ) 
skohylla ( har 2 st men behövde en till)
röda julservetter
blå boll till Prins Elian
små tvättlappar
glas öl
glas champagne

Vi skulle gentligen köpa en superfin smal hylla/skänk till hallen men orkar ej beställa, ska fixa det då vi orkar

Så nu är hallen bra igen, klädkammaren är städad. Har väl ca 40 väskor, minst 25 sjalar o massa jackor o kappor. Men behöver en varm praktisk promenad o vinterjacka. Älskar ordning o skulle egentligen ha skruvat upp en hatthylla men det tog stopp mot någotn oigenomborrbart så jag gav upp. Hallen är nu helt okej men ingen supersmart förvaringslösning. Det duger.

Ordnade också i gästrummet så där står nu en 160 cm bred gästsäng o den 120 cm är under trappen som extra gästsäng. Ska fixa nere imorgon om jag orkar o kanske lägga in lite bilder. Elians rum är inte alls fixat, där står vår 160 cm sänga på högkant o måste bort.

Aj aj mitt bröst, ska nog pumpa ut det som går o sen krypa ner. Nej nu vaknar sonen tror jag, då får han agera pump, det är han bra på!

Hoppas må bra imorgon för 12.30 ska jag möta tjejerna (de som bor i närheten ) o promenera i parken o käka lunch. Mest lunch som lockar då jag mår så här...



Kommentarer
Postat av: Suzanne

Ta det lugnt vännen och VILA när du känner dig hängig!! Lova att ta hand om dig riktigt!! KRAM

2006-11-08 @ 23:59:07
Postat av: joss

tack stumpan,,,,kram!!!

2006-11-09 @ 00:21:41
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0