Glömsk!

Varje gång ( typ nån gång i månaden) då jag städar min garderob så tänker jag:just det! Glömmer alltför lätt vad jag har. Tex alla kjolar jag gick i innan jag blev gravid. Nu ska jag ha kjol oftare, även otroligt praktiskt med amningen. Ha kjol, varma strumpbyxor, limme/tröja o kofta. I like!

Min garderob är proppfull trots att jag har en del i klädkammaren i hallen. Jag måste fatta vinken, sluta köpa mer som min far säger. Imorgon är det fars dag, inte glöm det! Jag har avbokat barnvakt imorgon, orkar inte gå på bio känner jag, men det hade varit mysigt. Det blir en puss o present av Elian till sin far istället!

Wallander, Blodsband var helt ok!

Kommentarer
Postat av: Angel

Nä ska inte glömma Fars dag...

2006-11-11 @ 21:03:20
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: elinis

Hej! Tack för messet, det värmde under värsta magontatackerna! Jag är precis likadan, jag har så mycket kläder jag inte ens tänker på att använda. Sånt jag har instuvat längst bak i garderoben med prislappen kvar på (ångestatack). Haha! Det är ju kul att använda kjol så det var ju en rolig upptäkt du gjorde! Ikväll är F på personalfest så jag har slappat framför film m s-j parker och matthew macconaughey, han är ju verkligen gudomligt snygg eller vad säger du? (no offence till eivind men du vet hur det är!)
Hemskt att säga men jag har glömt bort farsdag... det får bli ett telefonsamtal och presentskickning i efterskott! Nu ska jag käka fruktsallad! PUSS

2006-11-12 @ 00:56:31
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: josefine

Ja men huvudsaken är att du ringer din Papps!!!

Ja visst får man riktig ångest över oanvända o lite använda kläder?! Tur E inte har nån koll där =)

Ja jag vet han är en hottie, så fräsch o rolig verkar han vara, den filmen såg jag då Ben o Charlotte o Pappa va här i somras o den är bra men ganska vanlig liksom =)

PUSS ha en underbar söndag!

2006-11-12 @ 14:29:18
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0