gulliga vänner

gulliga vänner

Att prata i telefonen är jag dålig på nuförtiden, eller att svara. Svärmor, vänner o Mamma ringer men jag hinner oftast ej svara. SMS är perfekt o jag kan ringa om Elian som han gjorde tidigare sover i vagnen eller så. Men nuförtiden är han mkt vaken o vill ha min uppmärksamhet så då han sover så ska jag hinna fixa hemma o fixa MIG. 

Att sitta vid macen, som jag gör nu går fint om jag ammar eller som nu pumpar! Så man har sina små stunder då man gör alltid minst 3 saker samtidigt....livet som Mamma!

Viktoria o jag ska på Luciafirande i svenska kyrkan den 13, gumman tack att du fixar. Jag tänker bara på dagens lunch o om Elian har rena kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0