Längtar...

så mycket!

På tisdag kommer Mamma o ska hjälpa mig lite innan dopet o vara med Elian såklart. Torsdag har vi dopsamtale i kyrkan, prästen är samma som konfirmerade E så det är kul, han är tydlgen väldigt sympatisk o bra säger Eivind.

Fredag kommer först pappa med bil, så bror med familj lite senare med flyg o syster o familj vid midnatt någongång med bil. MYSIGT! Tänkte köra lasagne fredag med Pappa, Mamma, Martin, Linda, Manne, Hannes, Eivind, Jag o Elian. Så på lördagen blir det nog prommis ner mot Aker brygge tänkte jag. Syster har bara varit här inne hos oss då hon varit här på blixtvisiter så det kan vara skoj för dem att se lite av Oslo, slottet, Karl Johan, Aker Brygge, Fästningen osv! Så jag hade tyckt det var mysigt om vi prommade lite allihopa. Sen tacokväll blir bra då alla är här. Mammas Ingemar kommer på lördagen, vet ej vilken tid dock.

Mamma, kan du köpa med 2 st stora tuber Idomin? Perfa mot röda barnrumpor o som "lypsyl".

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: mams

Okej,jag köper.Var på gåsamiddag i går kväll, idag prommis i blåsigt men vackert höstväder.Skall packa sanrt.Ingemar flyger upp på lördag .Puss,syns snart

2006-11-12 @ 15:07:08
Postat av: josefine

vad skönt! tack =) Menar du Galamiddag? När kommer Ingemar?
PUSS

2006-11-12 @ 15:14:11
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0