Mandariner!

Mums för mandariner o vad gott de luktar, jul!! Dricker fullkornsvälling o äter en mandarin, vaknade hungrig. Pappa har gått till jobbet, han är den finaste pappan där han går i sina fina kläder på jobbet, min DUKTIGA VACKRA MAN!

Nu ska jag i vanlig ordning krypa ner en stund till. Vaknade av Es frågande varför då jag låg på soffan. Jag måste ha somnat där!

Nu har vi fått 1000 kr i parkeringsböter på en vecka, DUMMA DUMMA vägarbete som gör att det är få lediga parkeringar. Det dumma var att igår så fick vi den 3 min innan vi kom ut, jag steriliserade flaskor åt Elian o Mormor innan vi gick o blev 10 minuter senare än vi tänkt oss, annars hade vi hunnit åka.... Jaja NO MORE säger jag!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Oj! Känns som om du har vaknat på fel sida av sängen!;) Se det hela från den ljusa sidan, du har en underbar son och man!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-11-16 @ 08:24:09
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: josefine

Ja då det vet jag, tänker på dem jämt men va lite trött imorse :) Fin blogg du har!

2006-11-16 @ 13:07:40
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0