Mörkt med ljus

sitter i mörkret o ser på Top Model o killarna har badat o är nere o myser. Kikade på mitt dashboard o ser att det är en stor sol över hela veckan. Härligt! Imorgon ska jag ta bussen med Elian i selen o träna på SATS vid Gro. Sen duschar jag hemma o prommar lite, måste kika på vinterjacka. Vill helst ha en svart eller mörkgrön, med huva, ganska lång o ganska tight. Är den mjuk omkring halsen o i huvan vore det toppen....Några tips? Den ska inte vara för tung heller då jag kommer promenera i den med vagnen.

Ätit jättegoda kakor med chokladsmak, mums!

Om en vecka kommer både Mamma, Pappa, Bror+ familj o Syster + familj o vi längtar massor!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0