Ovanifrån

Ovanifrån

Kommentarer
Postat av: angelica

hej vännen! vad fräch du ser ut idag då =) sj så sitter man hemma i bara mys kläder idag o spanar på tv o pluggar lite =) regnigt här idag! har du leggings på dej lr svarta jeans, dom ser så tjocka ut liksom =) o skorna var jätte fina! köpta vart? finns butiken i svea? ha en bra dag! pusspuss

2006-11-14 @ 14:03:04
Postat av: josefine

OOO tack så mycket. Hur mår du? Går skolan bra? Good girl :)

Jag har jeans, sköna ifrån Vero Moda som jag köpte innan grav, stretch svarta. skorna är faktiskt ifrån H&M, behöll stövlarna ändå o returnerade bara stövletterna som var för små.

Ha en fin dag du med, kul att du tittar in här så vi hinner med o uppdatera lite =)
PUSS jag förväntar mig info om du möter han med stort H såklart??

2006-11-14 @ 14:19:37
Postat av: angelica

jo jag mår bara bra, lite seg bara. läser juh matte bara på komvux, men det är juh ssåå tråkigt! matte är verkligen inte mitt starka ämne!! =) va är skorna från h&m, dom har jaginte sett här i sundsvall, dom var iaf jätte fina! lite ridsko fast ändå skit snygga =)

ja såklart ja tittar in här då o då o ser vad ni har för er =) hahah ni gör mer än mig på dagarna oftast! håller på o söker jobb för fullt men det finns juh inga! är deprimerande o bara vara hemma... funderar på o börja plugga till hudteurapet i sthlm, men jag vet inte hur jag vill göra.. kanske kommer till oslo o jobbar?! :p

hahah nja han med stor H verkar inte finnas i denna stad, men spanar järnet =) håll ögonen öppna du med om han kanske finns i oslo =) haha! snart ska jag till bleng o hänga m henne ikväll o göra middag tillsammans =)
pusspuss

2006-11-14 @ 14:32:53
Postat av: josefine

Jag förstår det, tyvärr är inte matte mitt starkaste ämne heller, hehe tur jag har min Far då det gäller sånt!

Ja de ska finnas på h&m iaf, jag hittade dem där. Billiga också, 498 kr.

Ja men det låter ju skoj, hur lång är utb? Jag skulle åka hit om jag var du, det finns mkt jobb, staden är härlig o du kan ju faktiskt bara åka t Svall om du ångrar dig. Jag menar jag kan verkligen tänka mig att du är less.

Självklart ska jag spana åt dig, spanar åt fler hehe :)

Hälsa Blengis o ge henne en stor puss o säg att den va ifrån mig! Har hon fortf sin Ösundkille??
KRAM o puss nu ska jag kissa, jippie haha

2006-11-14 @ 14:40:54
Postat av: josefine

ps. hör av dig i tid så är vårt gästrum bäddat o klart för dig, ta gärna med Hanna o Oskar :)

2006-11-14 @ 14:41:33
Postat av: angelica

samma här, min pappa är värsta matte geniet men inte jag =)
utbildningen är ett år o kostar ungefär 80 000 kr. men det är så svårt med boende å så, lr så är man för lat o inte orkar kolla upp så mycket =) ja, men vad finns det för jobb i oslo då? finns det ngn sida man kan gå in o kolla jobb på lr? madde från sthlm var sugen på o flytta bort ett tag o jobba, så varför inte oslo? =)

ja bleng är fortfarande tilsammans med christian, hon kommer hem därifrån idag, ska bli mysigt o ses igen. jag o bleng ska kanske ut på lördag, äta middag o dricka massor av vin o fira deras 6 mån dag =) hahah! christian jobbade så han kunde inte komma ner så då får jag leka honom =) o ja såklart jag ska ge henne en puss!! hon ger säkert en tillbaka å =)

vad snällt, gästrummet är bäddat o klart =) såg kort på eran lägenhet, jätte fint har ni det joss! hahah saknar du inte korsta ettorna?! :p

puss!

2006-11-14 @ 14:49:47
Postat av: josefine

Hej igen :) Näää saknar dem inte så värst :)

Vad kul fira ifrån mig med att hon mött sin lover, KUL!!!

Ja aetat.no kan du gå in på, finns alltid jobb o det vore JÄTTEkul om ni kom hit, om ingen annan är här så får ni såklart bo nere o kika lghter o jobb här i Oslo typ en weekend eller så!

PUSS

2006-11-14 @ 14:59:30
Postat av: angelica

ja det ska vi göra =)

ska gå in på den sidan ikväll o spana lite =) bara så svårt å att en annan har en lgh, men man får väl hyra ut den lr så =) vad snäll du är att vi kan isf bo hos er! =) ska prata m madde å så =) pusspuss!

2006-11-14 @ 15:23:37
Postat av: angelica

hahah inte så lätt o förstå norskan =) men jag ska försöka förstå =)

2006-11-14 @ 15:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0