Se vad jag kan!

Se vad jag kan!

Duktiga killen!!!

Just det glömde skriva om mitt såliga samvete, jag hinner bara med dopplanering o familj just nu o känner mig lite tråkig o seg på o höra av mig. Men nästa vecka ska Elian ta vaccin o ha 3 månaderskontrollen så då kan de ju vanligtvis bli febriga o så så veckan efter det ska jag börja dejta som vanligt igen hade jag tänkt :)

Man har verkligen det man gör med en bebis o det är så mysigt! Att bara ligga o jollra en hel dag är ju jättemysigt, men om man varvar det med shopping o vänner så blir det ännu bättre.

Hon som jobbar i thaitakeawaystället var i chock då jag kom. Jag bodde ju innan där på Grynelökka o var där ofta o sista året har vi hämtat mat några ggr men hon hade tydligen inte sett min mage då över disken o sa hela tiden:
Du har baby nå?
Du ikke varit gravid?
Så stor? Ikke 3 månader? Neeej han må vare eldre!?
Gir du bare melk?? (Pekade på sina bröst)
Haha hon är söt då, sa att Elian BARA liknar på Eivind ( håller helt med) o att han var väldigt underbar! Då jag började handla där för drygt 2 år sedan sa hon att jag vra lik Paris Hilton, hemska tanke!

NU måste jag sluta blogga.
/Stolt MOR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0