somnat vid bröstet

somnat vid bröstet

kärleken trött efter mat!

ELIAN NORDSTRAND AAMODT ( uttalas Åmot)

favorit:
mat                                    mammas (choklad)mjölk
musik                                Aladdinsången o Michael Jackson 
sysselsättning                 prata o ligga i babygymet
sovställning på dagtid   på någons (helst pappas) bröst
kläder                               mjukisdress med skön body till, gärna randigt o ljust
lyx                                     då jag o pappa dansar nere o han (försöker) sjunger för mig
då ler jag                         då mamma säger godmorgon o tänder ljuset eller då någon 
                                          pratar o sjunger med ljus röst för mig
gråter jag                         då blöjan är full av kiss eller jag är hungrig
i vagnen                          älskar jag att ligga o höra mamma prata med de andra mammorna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0