vakna ögon

han är ju underbar som är glad o nyfiken men please John Blund kom till oss nu.....

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej. Jag läste din blogg alldeles innan jag gick och la mig igår o hela natten har jag drömt om er. Som vanligt i drömmar var det ju mycket märkliga saker som hände men jag kan ändå tydligt urskilja ditt ansikte och din sambos ansikte. Det lite roliga var även att jag var och hälsade på er efter att jag skrivit några kommentarer på din blogg och vi blivit vänner...hahaha. Va lustigt man kan drömma ibland! Ha en bra dag!
Kram

2006-11-09 @ 07:50:01
URL: http://josdi.blogg.se
Postat av: hanna-evelina

dumt! jag kan intetrycka på dina bilder och få dom större längre,vet ej varför?

2006-11-09 @ 08:26:11
Postat av: joss

Josephine: haha så kul, hoppas att du sov gott iaf :O)

Hanna: hmm skumt, det ska fungera!!!

2006-11-09 @ 08:44:07
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0