bumbo


Kommentarer
Postat av: hannaevelina

en sån lånade vi av syster :) ganska bra men oskar gillade den aldrig speciellt mycket. men mycket bra att ha i duschen :)

2006-10-27 @ 13:49:53
Postat av: Lina

Båda mina brorsdöttrar har haft en sån där stol, verkar bra och kul! :0) Jag skrattade högt då jag läste om dina bajs-sms! Ska bli kul att se förändringarna man genomgår den dagen jag själv blir mamma. Trevlig helg!

2006-10-27 @ 14:01:17
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: joss

Ja jag tror denna blir skoj att ha!

Trevlig helg till er också, kul med Pontus blogg, jag skrattade då jag jämförde hans o mitt innehåll. Jag skriver om bajs, vin o rouge o han skriver så viktiga saker. Det är det som är skoj med bloggar, kontrasten emellan dem!

Ja vänta du bara, hans blogg kanske innehåller detsamma som min om något år..... fast jag hoppas vi slipper se honom i guldklänning?=) KRAM

2006-10-27 @ 18:13:07
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0