Elian

Elian

Kanondag m prommis runt Sognsvann idag, grått o småregnigt men skønt, vi hade bilen så kunde amma o byta bløja i den :) lyx! Nu nær E inte jobbar ute i fæltet så kan jag också disponera bilen, men jag ær en sån som hellre går till stan så slipper jag stresset med parkering!

Vi hade med oss eget fika/lunch idag o det var jættemysigt, ælskar att møta tjejerna o bebisarna, de ær så stora alla tre! Gro ær ju i Rom o ska gifta sig så idag var det tre killbebisar bara, alla næstan 6 kg :)

Ikvæll kommer Viktoria o vi ska se en film o mysa, ska bli skønt o slappa hemma m ljus o film det ær min nya melodi nu o att promenera på dagen. Man shoppar lite mindre nu tycker jag ( YES) o vi har verkligen lyckats m o laga mat hemma, varje dag sista tiden, jippie! Idag blev det lax, potatis o sallad m gurka, avokado o tomat.

Imorgon ska jag packa o dona, eller tvætta infør resan kanske packa hinner vi torsdag. Sen ska vi på middag hos Farmor på kvællen, jag fick ønska mat så det blir lax!

Jag funderar så mycket på hur underbart det ær att ælska någon som jag ælskar mina E, det ær værldens hærligaste kærlek.

Just det, dagens højdpunkt var o kolla posten, vi hade fått fint paket av bror+familj! Body o byxa ifrån POP i vitt m djur på, han har en sån body nu som vi fick av syster men detta set ær i stl 68, perfekt, jag funderade hæromdagen på att han snart væxt ur den bodyn vi gillar mest...så kommer en ny på posten :)

Ska passa på att pussa min nyblivne chef hær, han har gjort en kanonbra lønedeal så jag ær nøjd inør framtiden *ler*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0