i like

i like

nattmatar klumpen som vaknade till o va lite hungrig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

De var snygga!!
Ooh är den rba, mobilen alltså?
Du finns du på fl?
Jag kikade in hos ngn som såg ut som du... blev lite kusligt, när jag precis skrivit till dig här :)
INternet är tydligen inte större hehe.
Ballamalla heter jag där...

2006-10-16 @ 22:58:00
Postat av: joss

ja kanonbra är den!

japp jag finnns där, fruaamodt!

2006-10-16 @ 23:27:05
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: hannaevelina

jag tycker verkligen om erat trä golv :)

2006-10-17 @ 08:02:16
Postat av: joss

tack :)

2006-10-17 @ 10:19:28
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Skrattade så när jag läste att dun mor sa att elian var såååå snäll och du undrade om smällen kommer med nästa?! Jag tänker precis så nu! Oscar är så lugn och lättuppfostrad, har varit lite förkyld med feber men inget allvarligt, hade tom mässlingen med bara några prickar lite feber så bra igen! Färdig med det liksom... :) Så jag är lite rädd att bebis i magen blir ett kolikbarn med någon mystisk sjukdom så han/hon måste åka massa till doktor eller ballar ur i tonåren och börjar knarka ;) Nejdå, men man undrar lite så som du! :)Söta skor förresten :)

2006-10-17 @ 11:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0