Laddad?

ja då jag är laddad. Men igår la jag mig tiiidigt o läste bok o Elle ( nä fortfarande inte hunnit läsa klart den...snart så!) o Elian somnade bredvid mig efter mat i magen. Så gick E på poker hos några jobbkillar som bor 5 min härifrån ( 16 st va där så han ville verkligen dit). Självklart får jag en skrikande bebis i 2 h!!! Ont i axlar efter bära, somna, lägga ner, skrik, ta upp, amma, bära, somna, lägga ner, ta upp...osv! Jaja E kom hem o la honom så han somnade. Tror min mjölk förvirrar ibland. 

Hoppas han somnar skönt ikväll lillvännen då jag är på partaj. Ska pumpa sista flaskan nu o käka frukost ( efterlängtad!!) sen ska vi promma ute o ta en kaffe, ev shoppa jeans åt E, lämna tillbaka mina skor o annat smått o gott. 

Hoppas alla får en underbar lördag!


Kommentarer
Postat av: hannaevelina

hoppas ni har super skoj ikväll! :)

2006-10-28 @ 12:24:09
Postat av: joss

ni med!!!

2006-10-28 @ 12:37:11
Postat av: Maria

Ha det sååå kul ikväll!!

2006-10-28 @ 17:46:00
Postat av: joss

o mys du också :) fiiin bild på st.nu kram

2006-10-28 @ 18:33:01
Postat av: Fredrik

ha så roligt ikväll gumman! hoppas på bilder i bloggen soon! puss

2006-10-28 @ 22:11:57
URL: http://mrjofa.blogg.se
Postat av: elin

oj, inlägget var såklart från mej... jag har hjäplt F att fixa en blogg nu, det var däför hans namn hamnade där! haha!! PUSS

2006-10-29 @ 01:30:50
URL: http://elinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0