Måndag

Natten var kanon, prinsen ælskar vagnen så ær det o vi ær nøjda att få sova ihop o hålla om varann utan att akta bebis. Men ack så lovely det ær o snusa på honom också.... Han sov iaf i vagnen ( efter misslyckad sovaidinegensængvænjning i 2h)  från ca 23-05, kækade o somnade om i vagnen till 8, kækade o vi sov till ca 10.

Då ringer Pappa som blivit chef på jobbet, chef øver fæltavdelningen ca 8 personer. My hunk!!!! Salgsleder.

Sen gør vi oss klara, o går ut på prommis vid 12 trots regn men det klarnar upp lite o det ær skønt gåvæder, så jag går o går o han sover o sover. 2 h va vi ute o jag køpte en vagnleksak m bjørnar som hænger o en ful flodhæst som ska vara kul før småttisar med gælla færger o skrikigt mønster.

Hemma firar vi Pappas nya jobb med bacon, færsk ravioli med ost i & parmesan & keso till.





Kommentarer
Postat av: Martina

Ni verkar få till så goda middagar, du får börja lägga ut lite resept oxså ;) Ah, nej jag tycker du är grym som orkar blogga, hitta på en massa kul och hålla dig så fin. Mina vänner som har bebisar är rena vrak ;) (ursäkta men nästan)

2006-10-03 @ 17:10:10
Postat av: joss

haha tack, det ær superenkla middagar ALLTID o då orkar o hinner man! :) TACK før den fina komplimangen, jag ælskar o va mamma men man kan ju ha kræk æven på vanliga klæder o behålla sin personlighet tænker jag....men ibland spricker det o man har skitigt hår, en bh som luktar sur mjølk o allt kænns skit... Så ser man sin skatt o allt ær bra igen! Elian ger mig så mkt mer energi æn han tar!

2006-10-03 @ 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0