Mätta!!

Vi har lyckats väldigt bra att på sista tiden laga mat hemma, eller jag tar nog ganska mycket åt mig äran men E är bra på att handla hem mat, duka o plocka undan =) 

Nu har vi nyss käkat nudlar, stekt fläskfile i småbitar, stekt majs, champinjon, röd paprika, röd lök, vitlök o bambuskott ALLT BLANDAT i stekpannan toppat med sötsur sås! Elian småsover i vagnen o jag har haft pusskalas med min kära, inte så ofta man hinner med det. Jag älskar verkligen att tokpussas då o då!

Mysigt var det att Em kom förbi förut! Imorgon kl 10 ska jag på Helsestasjonen o få träffa samma grupp som sist o få info av en fysioterapeut om barns utveckling, men det är såååå tidigt....10 då sover vi. Får se hur det blir, om vi lyckas ...eller ej!

Sen ska jag möta min fina Petronella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0