På besök hos Aslaug & Henrik

På besök hos Aslaug & Henrik

Jättemysig dag trots spöregn.  Körde till Aslaug o Gro o Helena kom dit. Myste i soffan o såg deras fina hem. God lunch o trevligt sällskap!Sen åkte vi o hämtade Pappa på jobbet, kööööö så det toh tid. Lilleman grät så han skakade i sista korsningen ( kanske 5 min) i kö o då vi stannade sprang jag ur bilen o tog honom i min famn, han blev knäootyst, kändes som han trott att jag lämnat honom. 

Jag vaggade bilstolen med ena handen då jag körde o pratade o sjöng men han var otröstlig o nästan kräktes o tappade rösten. Aldrig hört honom så skräckslagen, min kära älskade son, Mamma ska alltid finnas för dig. Satte mi bak så fick E köra vidare, Elian såg skräckslagen o bara såg på mig så jag pratade o pussade massor o nu verkar han återställd =) 

Vi var o fikade god äppelkaka hos Martin o Marie o nu har E pokerkväll nere, jag är så snäll tjej jag :) Det säger han också som tur är....!



Kommentarer
Postat av: Ashi

Stakkars lille Elian!

Takk for besøket, var veldig hyggelig:)

2006-10-26 @ 20:34:43
Postat av: joss

detsamma! ja jeg vet fikk nesten tårer i öynene jeg og...neste onsdag passet meg supert og en gåtur imorgen blir det nok :) KLEM maila mig gjerne bilder fra idag, rakk ju ikke ta noen//paparazzi

2006-10-26 @ 20:59:01
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: joss

detsamma! ja jeg vet fikk tårer i öynene jeg og...neste onsdag passet meg supert og en gåtur imorgen blir det nok :) KLEM maila mig gjerne bilder fra idag, rakk ju ikke ta noen//paparazzi

2006-10-26 @ 21:06:48
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0