skor o puder?

Nu ska jag hoppa in i duschen, jag fick halvsova till 10.30 med lite amning däremellan men är fortsatt trött men vad gör det :) Sover i min famn gör en nybadad Elian som somnat ifrån badet två kvällar i rad så nu ar han en smutsgris! Han saknade nog att Pappa badade kändes det som, han är helt enkelt bättre på det än jag är!

Ska passa på att duscha nu sen promma ner till stan o köpa skor o kanske sånt tunt puder man borstar på då man ska ha sminket extra fint. Det ska inte se pudrat ut men ligga på basen....tror nog sånt puder + borste är för dyrt men sover Elian i vagnen så ska jag se iaf!

Kaffe idag är obligatoriskt...önskar jag kunde krama på världens bästa syster o moster sin fyller x år idag!!!!!
Men snart kommer de hit, vi längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0