Skum känsla

att vara förbrukad som matport ikväll, E ger flaskan o det går jättebra, han somnade direkt efter badet i pappas famn då han nattade. För mig tog det tre timmar igår för då känner han maten tror jag, han käkar, somnar, vaknar, skriker, käkar o ja....men men så är det väl o lukta maten han faktiskt älskar! Konstigt det där att jag föder honom med min kropp det är häftigt!

Nu kan vi ge flaska en eller två gånger till för vi har i kylen o det känns bra, så kan jag amma imorgon!

Nej nu ska jag sluta sitta o blogga, gick in för att jag trodde läggningen skulle ta mer än en minut :)

Nu ska jag NJUTA!



Kommentarer
Postat av: Suzanne

Duktiga pojkar du har gumman!
Men det är så konstigt!
När vi för första gången skulle ge Ida flaska så vägrade hon ta den från mig. Jag hade ätit stark mat och kunde inte amma henne men hon vägrade ta flaskan från mig, hon skulle ha bröstet o MIN mjölk.
När Andreas gav henne flaskan så slurpade hon i sig allt på bara nån kort minut!!

Hur känns det att dricka rött vin igen då efter så lång tid?? Känns det i kroppen på en gång eller blir det som det blev för mig, tog lång tid innan man kände nånting??

KRAM

2006-10-21 @ 21:08:12
Postat av: joss

jag ger inte flaskan det får e göra, tror de små förstår mer än man tror =) Jag känner lite o det är skönt dricker jättelångsamt o bara myser! nu filmdags! kram

2006-10-21 @ 21:44:16
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0