Snabba ärenden

Snabba ärenden


Vi hann med att fixa däcket iaf på en cykelbutik, dyyrt 169 :- för o byta en slang....Morfar skulle bott närmare :)

Sen köpte jag en billig o fin väska på Bianco men skorna jag ville ha var felsålda dvs de hade bara en 40 o en 39 eller 41 kvar haha jag bad dem ringa då de fått stl 40 tillbaka eftersom någon fått en 40 o en 39 eler 41. Väskan var i svart o guld, ska ha den på lördag då jag ska ut med Viktoria! Fick springa hem o amma honom på vägen eftersom han var hungrig, sen kom vi hem o bytte blöja o myste på i lugn o ro, så åt han lite till o nu gymmar han med Laban i babygymmet!

Måste få i mig någon mat, hann inte köpa mjölk så E får handla på vägen hem, får kanske slänga ihop ett glas varm välling. Snart kommer Em o ser Elian!



Kommentarer
Postat av: Angel

Gulligt

2006-10-23 @ 14:17:24
URL: http://angelsmode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0