Stulen lista ifrån Elin

FÖRSTA
Riktiga
jobb: Servitris
Egenköpta CD: Kan vara nån absolut music #15 kanske?!(låter ditt svar stå Elin!)
Piercing/tatuering: 5 st tatueringar (fjärilar) hål i öronen o haft hål i navel i tunga men idag är de ute för längesen!sorry det blev fet stil här...
Riktiga kärlek: Anders ( alltså första inte största :) )
Fiende: Kanske någon som tog över mitt kära ex i en period som var jobbig för mig  =) Jag fick nog lite panik men nu är vi nära vänner!
SENASTE
Biltur: Igår hem ifrån Martin & Marie
Kyss: en time sen
Låne-bok: Flickan från ovan ( lånad av Viktoria)
Film sedd: nån maffiafilm m Bruce Willis, nej nu ljuger jag det var Gymnasleder Pedersen
Dryck förtärd: Ett glas vatten
Mat äten: en halv muffins (äpple/kanel)
Telefonsamtal: Viktoria ringde nyss
Skiva spelad: Ipod, allt möjligt mysigt
Irritation: Att våra fönster måste putsas o att det är svårt att hitta bra toaletter på stan för att amma / byta blöja o KISSA!! Med vagn.
JAG
Vill: Leva lycklig i alla mina dagar & ha en frisk o lycklig familj.
Har: En underbar familj
Önskar: Att inga barn lider i världen o att mina barn får stark självkänsla.
Hatar: Avundsjuka
Är rädd för: det mesta i mörkret om kvällen o ormar
Hör: Eivind prata med sin mor i telefonen
Undrar: Hur Elian kommer att bli som person? 
Ångrar: Att jag inte tidigare insåg att man inte ska bli ledsen om andra tycker annorlunda än vad jag själv gör.
Älskar: Min familj
Sjunger: ofta för min lille son o för E om han vill!
Gråter: Då Elian ler - av lycka!

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: blogg
Jag gillar att laga mat: Ja då!
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Tror jag delat det mesta med syster.

FAVORIT
Nummer: 12
Färg: Svart o guld / beige
Dag: Lördag
Månad: Augusti, då födde jag Elian
Drycker: Capuccino o champagne

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Hångel
Te eller kaffe: Kaffe m mjölk
Mörkt eller ljust öl: ljust, o mörkt kan va gott det med!
Rött eller vitt vin: Vilket som. Rött= mys Vitt = party

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Ja, någon tår igår då Elian grät
Hjälpt någon? Ja
Köpt något? Alltför mycket
Gått på bio?Ammat på en bio? :)
Sagt 'jag älskar dig'? Ja, till mina käraste
Saknat ett ex? NEJ
Skrivit i en dagbok? Bloggat!
Haft ett seriöst samtal? Ja
Saknat någon? Ja.
Kramat någon? Ja.

Kommentarer
Postat av: Ashi

Lister er gøy! Jeg lager alltid lister over alt mulig rart:)

2006-10-27 @ 23:02:03
Postat av: Anonym

ja kopiere denne o skriv!

2006-10-28 @ 11:35:16
Postat av: Kompiz

Nu snor jag listan av dig =)

2006-10-30 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0