Tidlig morgen!

jag vaknar så lätt då min kära man vaknar o nu hann vi med riktigt pusskalas i dörren vilket är väldigt sällsynt!

Vår son är så himla duktig som förstår att natt är natt om jag bara matat honom tillräckligt så han säger till på kvällen om han somnat men inte är helt nöjd vilket är kanon egentligen. Somnade först 23 men somnade väl ordentligt strax innan 00 men han sover fortfarande så det är toppen!

Ska också krypa ner nu o försöka slumra lite!

Läskigt med bebisar egentligen med täcke o värme....är ju så orolig nåt ska ske att han ska sluta andas eller få huvudet under täcket.....fy hemska tanke... Längtar tills psd-risken är ännu mindre men jag tror på dig Elian min lille skatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0