Utmaning

Postat av: isabella

du är utmanad: lista 5 saker som gör vardagen lite lyxigare. Utmana sedan 5 andra bloggare.
Lycka till :)


Okej, vore tråkigt o svara min familj eller personer så jag kör på materiella ting:

*min nya mobil z610i+billigt abonnemang både till o från Norge / Svergie, kan surfa superbra på den, ta fina bilder o prata med alla jag älskar

*Krämig Cappuccino o en god lunch

*En snygg väska, min svarta med gulddetaljer är min favorit (OASIS)

*just nu lyxar min fräscha klassiska barnvagn till min vardag ( navy, Emmaljunga)

*Ett bra lipgloss, favoriterna är Max factor i persikefärg men ett neutralt beige läppstift från face under

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0