Veckans planer:

Måndag
Handla mat
Promma till Es jobb o möta Anne o Janina o sen hem till Anne

Tisdag
SATS med Gro o träna, sen ska jag ha Helena någon minut då hon ska ett ärende snabbt
IKEA på kvällen med Viktoria, köpa ny säng (JIPPIE!) o nytt sofföverdrag

Onsdag
Möta tjejerna o promenera 

Torsdag
Promenera i Frognerparken med Frognermammorna

Fredag
Ev Eivinds jobbteam på middag här ( tacos tror jag att jag ska laga)

Att fixa:
Posta present till Sverige
Present till Heidi som fyller 18 på söndag
Köpa balsam
Ta fram vinterkläderna o skorna o plocka undan sommargrejorna

Så, NU kan jag duscha utan massa måste komma ihåg i huvudet.

GRATTIS på bröllopsdagen världens bästa syster & världens bästa svåger!



Kommentarer
Postat av: syster

TAAACK!!!
Nu blev det kanske inte så himla, himla spännande på bröloppsdagen :-) eftersom vi inte har några barnvakter att tillgå (de finns i malmö, karlshamn och åre) utan min älskade Isak fick hoppa in och lägga alice och uffe och jag åkte in till stan och gick på Kina och drack en öl och var hemma igen vid åttatiden...

Men vi hann i alla fall prata lite grann om allt som är viktigt att prata om och jag är glad, glad, glad att uffe finns och att vi står här bredvid varandra efter drygt åtta år med många prövningar! Läste någonstans (tror det var Anders Ekborg och Lia Boysen) att det är häftigt att inse att man tillsammans lyckats komma över prövningarna och faktiskt kommit ut på andra sidan. Det ger en kick och en trygghet som man skall vara stolt över som är lika häftigt som den kick man får när man är nykär (om man ser det på det sättet då vill säga).

Ring igen när du får tid!!
Love you!

2006-10-30 @ 16:34:39
Postat av: joss

Du är bäst!!! Puss

2006-10-30 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0