Ammar i selen .....

Ammar i selen .....

på væg ut att møta Viktoria på Jaco Aal snabbammar lite før Mr melk var inte helt førnøyd då vi va påklædda o klara. Lægg mærke till min mans føtter till vænster i soffan :)

Nu ær vi tillbaka, Elian somnade i selen o sov på soffan emellan oss då vi kækade gott, Ceasarsallad åt jag o Vik chevresallad. MUMS! Sen hængde hon på hem till oss o det va mata o byta ( Viki trænade infør framtida barnvaktskvællar) sen åkte vi på Ica alla 4. Inte så ofta jag hinner åka med vår nya bil nu då jag mest promenerar! Shoppade mat o nu ær vi hemma igen, ikvæll blir det en utfordring att hålla lillen vaken før han har sovit vældigt mye idag.....23 tænkte vi låta honom slæcka sina två blå.



Kommentarer
Postat av: Pene

Fan du är snygg! Sexigt med amning!

2012-01-30 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0