Han log åt mamma

alldeles nyss, jag är knäsvag o längtar efter E!

Elian min kära lilla skatt!!!! Nu ligger han o tränar på magen i soffan o jag kom på att min nya bortsatändernatid är typ nu, förut var den kl 7.30 innan jobbet men nu hinner jag knappt käka längre.... Jaja mammalivet är lyx iaf, man får se sin underbara växa o dricka latte ute varje dag! Snart ska jag försöka ta en minipromenad med vagnen o handla två saker till dagens middag. E har gjort alla ärenden åt mig idag, vad konstigt det känns...nåt måste jag göra själv!


Kommentarer
Postat av: elinis

:D vad roligt, det måste vara ett stort ögonblick!

2006-09-26 @ 14:45:41
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: Joss

ja otroligt! han har lett i sömnen men inte medvetet o sett mig i ögongn *glad*

2006-09-26 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0