JULEN

kommer vi fira hær hemma med gran uppe o nere, MYS! Ska tænda brasan o ha massa julmat. Es Mamma får gøra det norska o min Mamma detn svenska maten. Vi blir 10 st inkl Elian. Længtar tills vi ska sætta på de røda øverdragen på stolarna o tænda ljus o dricka gløgg men framførallt att Elian finns med!!

Nej nu ska vi se fotboll hær tydligen o jag måste få nett igen, nu har jag Es jobbdator som han slæpade hem før min skull med 3gkort i, då blev jag glad. Elian sover på pappsen.....*lycka*

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååå va mysigt med julen :-)!!!

2006-09-06 @ 19:46:24
Postat av: hannaevelina

vad mysigt! vi blir här hemma hos också på jul! blir knytis hehe :)mamma och annika som får laga det mesta! :)

2006-09-06 @ 21:19:32
Postat av: sara

Hej! jag har inte längtat ett dugg efter julen, men som du beskrev det lät det ju himla mysigt! =)

2006-09-07 @ 10:21:40
URL: http://salibe.bloggagratis.se
Postat av: joss

ja jag længtar inte sååå, men ser framemot den nu då vi planerat vad vi ska gøra o ser framemot att fira den med min lilla familj....vi tre!! Åsså fyller jag år samma dag också! :)

2006-09-08 @ 00:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0