Melkemonsteret

Melkemonstret

Stolt Farmor på jobb! Vi hälsade på Farmor idag som jobbar på Helsestasjon för bebisar. Så vi klädde av alla kläder o skulle väga, han hann kissa 2 ggr + småbajsa massor haha. Ja så all amning har minst sagt gett resultat guldklimpen väger nu 4600 gram!!

Sen ammade vi lite o kikade in i öppna barnehagen som de har, fint! Där kan barn o förälder komma o leka o umgås när man vill, smart. Sen somnade Elian i vagnen o hela vägen hem på tbanan o nu när vi kom in hann jag bara kissade så vaknade han.

Värmde rester från igår, hann bli halvvarmt o sitter nu o skriver m en hand o ammar, ska byta blöja sen ( han bajsar sååå ofta, blöjor är vår nya utgift) sen tänkte jag sova, är helt slut. Ska promma runt Sognsvann m Gro kl 17!

Så somnade han nu utmattad efter att bli arg på all mjölk som sprutar honom i ansiktet då han tar sina små pauser då han käkar, skriker o kastar sig mot bröstet eller så ska han rapas. Men det är ju underbart!!!


Kommentarer
Postat av: Aamodt

For en gutt. Han må jo bare bli fotballspiller.
Elsker deg Josefine og Elin.

2006-09-05 @ 15:22:17
Postat av: Suzanne

4600... duktig liten kille!!

2006-09-05 @ 17:10:53
Postat av: Anonym

Gud vad han vuxit på bra :-). KUL!!

2006-09-05 @ 22:45:41
Postat av: Maria

Opps!! Glömde att skriva vem jag var

2006-09-05 @ 22:46:35
Postat av: Anna

Hihi, lilltjockisen! :)

2006-09-06 @ 12:43:27
Postat av: JOss

elskede så kjapt ting kan gå, du mener elian skjönner jeg! vi elsker deg og, veldig mye!

2006-09-06 @ 15:07:01
Postat av: idha

Han har redan bestämt sig för att bli stor å stark, verkar det som :)
Va soft ni verkar ha det med vägning å sånt där, här är det helt hysteriskt tycker jag, ska vägas en gång i veckan när det är riktigt små, å nu när Noelia är 4 månader går vi å väger 1 gg/mån iallafall...
Gulligt när du skriver på norsk!! Kram till er sötisar

2006-09-06 @ 22:20:42
Postat av: joss

Ja jag har min førsta tid inbokad den 28 september, ganska længe men eftersom han kækar bra så behøvs ingen hysteri tycker de! sen så har de øppna dagar då jag får væga sjælv men det kan jag lika gærna gøra hos farmor som njuter av varje besøk :) Puss gumman o va fina bilder jag fick på dina två prinsessor! Las princessas ?? Næææ hur skriver man på spanska?? haha glømt el todo...solo hablo noruegia ahora!

2006-09-07 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0