Nytænkande

Inatt va prinsen duktig, somnade 23 o sov till 2 o kækade, somnade om o vaknade 5 sen då pappa gick matade jag o klev upp 9, duschade o ordnade fortsatt sliten o toksnorig (næssprayen funkar ju inte) Væckte Elian vid 11 o bytte o matade lite, sen gick vi till apoteket igen o sen till tbanan.

Møtte Gro o Aslaug o deras bebbor o tog en kaffe på Ark o sen åkte vi till Sognsvann o prommade. Inte så effektivt dock vi fick ha ammestopp, samtidigt alle tre! Så ville Elian åka bærsele o va næra Mamma, kanske før att han ær sjukis (snorig, hostar o nyser, verkar dock lite piggare efter all luft idag!) Han har ætit llit mindre nu, somnar snabbare vid brøstet. Alla tre bebisarna va småsjukis o ganska slappa.

Vældigt trevligt o mysigt o va med dem o avhandla værldsproblem som sex efteråt, bebisvak om natten o rinnande brøst mm....Vi kækade god glass o jag tog 2kulor (pistage o mangosorbet) men fick næstan 4 pga sæsongen snart ær øver!

Så till rubriken, Elian va hungrig på tbanan så jag vyssjde i selen o nær vi klivit av så var ingentign bra nog o han hade siktet instællt på mitt brøst så jag øppnade upp o smack sa det så satt han fast dær. Kækade o njøt samtidigt som jag gick m vagnen o prommade hem, haha nytænkande nu kan jag transportera mig OCH mata samtidigt!

En glad Pappa va utanfør o væntade på oss då vi kom hem, jag ær nog extra nykær idag efter en myskvæll igår o en skøn natt med en del sømn ( trots næstæppan då som gør mig galen snart men det "borde" ju gå øver strax!) Elian vænder sig numer från rygglæge till sidan, ær inte det helt galet tidigt??!

Næ nu ska jag se Vænner o sen møta Viktoria efter 18 då hon dansat klart sin balett o kæka middag ute, med lillprinsen om han har lust o hænga på. StorE kan få vila lite kanske, snæll jag ær.....!




Kommentarer
Postat av: syster

Hej,
Fattar inte att du orkar allt! Själv låg jag hemma hela dagen och tyckte synd om mig själv när jag, Isak eller Alice var sjuka och jag var ensam hemma hela dagarna. Är nog ingen riktig mamma-typ när allt kommer omkring ;-)

2006-09-13 @ 16:50:17
Postat av: Joss

Jo då jag kænner lika ibland men det ær faktiskt kul o gøra saker om allt klaffar vilket det aldrig gør men andra mammor fattar att man måste stanna 2 ggr o amma o det ær skønt! Jag ælskar mammor numera :)

2006-09-13 @ 16:59:54
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Sara O.

Hej!
Skönt att du kunnat sova lite längre inatt iaf. Jobbigt att du fortfarande känner dig sjukis då!
Hoppas du känner dig bättre :-)

2006-09-13 @ 17:32:05
URL: http://dagarurmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0