Planer denna vecka:

Måndag: 
*ringa Jordemor o boka om 6veckorskontrollen ( eftersom han kom i tid o inte för sent)
*boka in cellulitbehandlingen på massagestället jag o E va på för några veckor sen. Dyrt o får ej göras förrän om 6 veckor men jag ska testa o se va som sker, så vet jag sen!
*möta Gro & Aslaug kl 11.30 i Nydalen o promenera längs älven o ta en kaffe, blir en utmaning o få Elian färdig till så tidigt men bara jag får i honom mat så han sover i vagnen så ska det nog gå... 

Tisdag: 
*kolla på gummistövlar (måste ha söta som kan användas i dåligt väder)
*hälsa på Bestemor (Farmor) på hennes jobb så hon får skryta över sin sonson

Torsdag: 
*promma med Gro

Så har jag bokat in den 22 hos mig med Viktoria, E ska ut o fira att han blivit Pappa med sina vänner så Vik ska sova här i sängen m mig o lillE så få storE sova nere så han inte väcker oss!

Nu ser vi enstemmig: Program på tv3 som handlar om 8 instängda människor som ska vara överens om vem som är värd att vinna 10 miljoner....herregud!

Kommentarer
Postat av: hannaevelina

du behöver inga behandlingar för att vara fin! :)

2006-09-03 @ 21:51:47
Postat av: JOss

jo faktiskt på den punkten men tack iaf :) kraaam

2006-09-03 @ 22:42:14
Postat av: elinis

Hej gummsan! Hoppas du haft en bra måndag trots fullspäckat schema! Hur gick det imorse, fick du Elian färdig till 11.30?
Förstår dej att du vill fixa celuliterna, det är aldrig kul.. hoppas det fungerar!
Imorrn bär det av till sthlm för att hälsa på kompisar, sen sundsvall om en vecka, ska bli så mysigt!
Hoppas att allt är bra och att du inte är alltför trött, jag kan glädja dig med att du inte ser så trött ut som du verkar känna dig, du ser alltid lika pigg och fräsch ut!!
love u!
puss

2006-09-04 @ 15:43:46
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: JOss

japp vi tog tbanan i tid :) Jo jag hann inte med så mkt på min lista förutom prommisen men imorrn!!!O cellisar är ju ärftligt o svårt o fixa bort men prova ska jag! Annars får alla ta mig som jag är.

Så kul att ni ska på liten tur, hälsa trista svall fra mig haha nejdå men jag har inte alls det behover jag trodde jag skulle få nu med Elian att åka till svall, trivs bättre hääär o lukta på blommorna ( mina E) haha nejdå! Puss mys m famijen ordentligt o botanisera i Erikshjälpens lokaler fra mig också! LOVE YOU

2006-09-04 @ 16:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0