REGNIG DAG!

Idag öste det ner o jag o Viktoria tänkte först gå runt Sognsvann men kom på att vi skulle på museum. Mode o kläder handlade utställningen om. Jag o Elian tog tbanan en station o mötte henne. Då blev regnvädret mkt värre o då vi äntligen va framme hade jag vatten i skorna o vagnen va genomblöt igenom regnskyddet men prinsen sov gott. 

Vi lyfte upp vagnen de ca 8 trappstegen o pustade ut, men så ser vi skylten barnvagn + streck över. Man får låna sittvagn o ha inne men ej ta in liggvagnen, blääää va dåligt!

Vi gick några meter ner i gatan in i ett nyöppnat kafe  /  konstgalleri o käkade god tagliatelle m scampi o myste. Elian snusade gott ända tills vi skulle gå. Då var det snabbmata o ringa Pappa som hämtade oss efter 5 min. Jag lät honom ej käka klart så han gallskrek i bilen hem stackarn, sen låg vi o myste o ammade i sängen o Vik hade honom på bröstet tills han somnade. Så jag passade på att fixa m kläder o tvätt!

Nu har vi käkat o jag hittade någon dumle som Mamma lämnat åt mig, DÄR sprack nyttigheterna efter en sallad m kyckling o stekt mörkt bröd i oivolja!

Jag kan helt enkelt inte va nyttig.....inte nu :)

Kommentarer
Postat av: hannaevelina

man får ju mer sug då man ammar också! du får skylla på det! :D

2006-09-03 @ 19:59:50
Postat av: JOss

jaaa smart =) Tack! haha jo jag har sån lust på choklad inte lika mkt mat..... men har käkat duktigt idag + choklad! jaja går väl snart över!

2006-09-03 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0