Shopping!

Shopping!

Idag har jag shoppat lite, allt på ZARA åt mig o så en møssa på POP åt Elian, ska också åka in till Sten & Strøm imorgon o køpa manchesteroverallen i brunt åt honom før den va slut i "vår" butik. Jag køpte en trøja dær åt mig också i svart & vitt men kom på att jag inte kommer anvænda den så mycket, eller så behåller jag den men byter tull en stll M istællet før S, får sova på saken!

Igår såg jag & E film o høll om varann, Elian sov hela kvællen o æven inatt! Som en liten prins, jag ær så stolt o glad. Vi sov till 11tiden imorse før jag hade så ont i huvudet o var fortfarande lika sjuk, hostar alldeles før høgt o snorar.... Sen var han vældigt vaken så han hængde med mig då jag bytte sængklæder o fixade o sen badade jag honom o klædde på o så somnade han. Jag fick tillslut (kl 14) i mig frukost o duschade snabbt o klædde på mig. Sen ut med vagnen o møtte Gro o Monica på Pasta Basta efter min snabbshopping på vægen dit. Mysigt o jag kækade en ceasarsallad!

Sen prommade vi hem till Pappa som kommit hem lite tidigare från jobbet før o træffa oss men vi kom hem 16.30 så han fick snællt vænta.

Nu ær E på poker o kommer strax hem o jag har hela matsalsbordet fullt med klæder, de jag hade innan grav...provar o rensar!

Oj nu skriker lillen bredvid mig, kan det vara mat IGEN????!

Klæder idag: Ljusgrå leggings m spets ( mkt leggings nu.....!) grå kort manchesterkjol (ZARA från min Gran Canariatid dvs efter gymnasiet), vitt linne o svart kofta ZARA i Københamn før 2 år sen + svart skærp, second hand på Blå I LOVE! Ljusblåa ballerinorna med silver.

Elians klæder: Vit body, mjukisbralllor i olika blåfærger (randiga) + gråblå små strumpor!

Så slutade han skrika...ligger o ser på mig o dataskærmen i mitt knæ som lyser, HAN ÆR UNDERBAR!!

Kommentarer
Postat av: josefine

tack, bärselen vi har är väldigt väldigt bra för rygg o nacke men han väger ca 8,5 nu o det är oavsett tungt :)

2006-12-29 @ 01:26:44
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0