Smiler i sømnen

Smiler i sømnen


Hemma men inget nett på macen så lånar Es. Men snart har vi eget bredband, jippie. Hær ær hjærtat halvsovandes, då ler han ofta så hær søtt. Nu ligger han o kækar i min famn i sin nya vita pyjamas med bruna bjørnar på.

Middagen var kanongod o Elian va mycket vaken o med, det ær alltid mysigt.

Nu har jag stædat ur o i min garderob, en FULL ikeakasse med Mammaklæder har jag nu, ska sparas till næsta bebisgång så slipper jag køpa nåt alls før detta har varit dyrt....Har det mesta i mammaklædesvæg :) Kænns skønt o ha det vanliga tillbaka nu ( men en ikeakasse full med klæder jag ej vill ha /tror jag kommer anvænda nu) blev det också. Nu har jag øversikt o kan komma ihåg vad jag har før klæder. Otroligt mycket koftor o jackor har jag, måste komma ihåg det i butiken då jag ser saker jag vill køpa...

Imorrn ska jag møta tjejerna ( 4 st+ bebisar) hær utanfør mig så ska vi shoppa mat till lunch o sen promma i Frognerparken o kæka hos mig, så det va kanske dærfør jag orkade stæda undan alla klæder haha, men ingen dammsugning har vi prioriterat. Ikvæll har jag fixat m min garderob o E varit nere med Elian o stryit skjortor.. Så skulle jag ner o  hælsa på dem o såg att E sjøng Michael Jacksons kærlekssånger(på høgsta volym) før Elian som vaket tittade fascinerat på honom. Mina søtnosar!

Ska borsta tænderna nu o om exakt 13 minuter har vi ettårsdag!!!!
JAG HJÆRTA EIVIND ÆR SANT!


Kommentarer
Postat av: Sara O.

Ett STORT grattis på er ettårsdag!!! Hoppas ni får det jättekul :)

Och Elian,vilken härlig bild och leende :)

2006-09-20 @ 01:30:06
URL: http://dagarurmittliv.blogg.se/
Postat av: syster

Grattis sötnosar!! Vem hade trott det för ett år sedan att du skulle ha en sjungande "pappa" och söt son ;-)) Livet är egentligen fantastiskt - det lever "åt en" på något sätt... Man kanske inte styr nångting själv? :-) Nu sitter jag och äter frukost lite snabbt för snart kommer flygtaxin (06.00).
Love you!!

2006-09-20 @ 05:50:57
Postat av: Sara

Grattis på Er 1 års dag, och vilken härlig bild på LillE! han ser verkligen ut att trivas..=)

2006-09-20 @ 09:34:51
URL: http://salibe.bloggagratis.se
Postat av: Idha

Grattis på ettårsdagen!!
Ni blev gravida ungefär lika snabbt som oss; vi firar 4 år den 1 oktober och Ainoa fyller 3 den 6e oktober...
Så himla många söta bilder på lillkillen!!!
Kram på er

2006-09-20 @ 10:28:45
Postat av: elinis

hoppas ni hade en skön ettårsdag! Sjukt gulligt kort på elian! Han ser mycket större ut nu än innan jag åkte härifrån (2½v) hihi

2006-09-20 @ 16:16:06
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: JOss

TACK allihopa nu ska vi ut o käka :) Återkommer senare!

2006-09-20 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0