sommarhetta!!

Inatt sov prinsen bra igen, jiiiiippie va glad jag ær!

Vaknade av borrande, inte vanligt borrande utan jag trodde grannarna borrade i sitt kakel, det læt HØGT! Så några timmar senare då Elian sover i vår sæng o jag ska duscha går jag ner før o slænga in en tvætt....Så ser jag att i kællaren som ær bara vår står dørren øppen o en lång kabel ær i taket samt MASSA damm på golvet.... Får panik o ringer Katinka som ær vår hyresværd o hon sæger UPC ær i krokarna o monterar men att de ska ringa 2 dagar innan om de ska komma in någonstans o hon ringer dem direkt o sen tillbaka till mig. Det visar sig att dørren var øppen ( vi har lås + tjock sækerhetskedja dærnere) o att UPCkillarna trodde det var allas kællare ( det ser ut så men vi har egen tvættstuga, gæstrummet ligger dær o førrådet, men en dørr så ær man inne i vår "gillestuga"....) så de hade bara gått in. Jag får panik o ringer E som sæger att oj då måste dørren ha varit øppen sen han o min Pappa bar ved.....

Men han ær tværsæker på att de låste då....sen kommer han på att på pokerkvællen gick folk ut dær før att komma till innergården o røka o den måste ha varit øppen sen dess. Så var det mysteriet løst, jag skællde ju ut Katinka før att de brytit sig in....Jag var dessutom halvnaken då jag kom ner o såg scenariot framfør mig att jag kommer ner med stora amningsbrøst o finner karlar dærnere....PANIK!

Jaja så har vi iaf snart bredband hemma så jag kan ha min mac! Jag o Elian prommade en liten minisvæng till 7eleven på Kirkeveien o jag køpte en latte, kaka o en tidning o gick till en ny park någon meter bakom o satte mig. Inser att det ær TOKVARMT o lite jobbigt då ma ær førkyld. Hann dricka en slurk av kaffen o se på førsta sidan i tidningen sen var det amningsdags(pga værmen o solen fick jag liksom førsøka få skugga øver honom via vagnen + ha en filt øver honom mot getingar osv...) o han slutade inte æta førræn  E ringer o sæger att han ær hemma. Så kræks han lite på mig o så går vi hem. Jaja det ær ju så mysigt men oglamourøs ær man 24-7, spya o mjølk øverallt!

Nu har vi ætit korv o mos, usch vi ær så dåliga på o planera men mætta ær vi iaf! Ska se en film jag hyrde på vægen hem, Fun with Dick & Janie....o pussas såklart!

Elian har sin nya kamouflagehelbody idag från no added sugar ( jættesøt) o jag svarta Rønischbrallorna till vaden o svart amningstshirt från POP.

Beklagar felstavningar hær inne, det går lite snabbt o jag får ofta springa o amma eller gøra andra saker pløtsligt så glømmer jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0