Utmanad av Ida!

Antar du utmaningen?

Svara på frågorna och skicka vidare:

1) Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
Dagbladet, NK , Stjärna Fyrkant, Internettkatalogen.no

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen
Alfie, Dagboken, Wedding Crashers & alla typer av Braveheart/Titanic/Gladiator ( krig, kropp o kærleksfilmer)

3)Fyra städer jag bott i:
Sundsvall
Stockholm
Playa Del Ingles
Oslo

4)Fyra tv-serier som jag gärna ser på:
Desperate housewifes, Vänner, Sex & The city, Greys anatomy (hur det nu stavas)

5)Fyra ställen jag vill åka till:
Thailand, Australien, Nya Zeeland & Afrika

6)Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

www.familjeliv.se
www.blogg.se
www.expressen.se
www.hotmail.com

7)Fyra favoriträtter:
Thaimat ( kokosmjølk, rød curry ris o scampi)
Tacos med hemmagjord guacamole
Grillat + grønsaker
Fisksoppa


8) Fyra ställen där jag trivs:
Hemma hos oss,i  Allsta hos syster, Ute, I min kæras famn


9) Fyra personer du tänker ofta på:
Elian, Eivind,Syskonbarnen,Syster

10)Fyra personer att utmana:
Hanna
Syster
Suzanne
Theres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0