Vår hjærteklump!

Vi var o vægde idag o jag inte nog sæga hur TRØGA de va, skrattade både jag o E, inte ett vettigt tips eller ord fick vi men lillklumpen mår bra o det ær viktigast! Han var klart størst bland bebisarna runtomkring som var på 6veckorskontroll! Just det en vettig sak: jag fick antibiotika mot brøstbetennelse, kækade førsta kuren NU till soppan jag laade ( såg Tiinas mat imorse då jag kækade yoghurt, god o enkel!)

Nu rusade min kæra ut mitt i ett næstan frieri haha ahn hade glømt att han ska skjutsa till fotbollsfinalen jobbet spelar ikvæll. Han ær min kæra!

Jo efter besøket, Elians vikt ær nu 5810 gram, o huvudet var 38,3 runt. Vi shoppade lunch o kaffe m bulle ( dåligt!!) o kørde tillbaka på jobbet, jag tænkte ringa en kund åt E. Sen har Janina fødelsedag o jag stannade før o sjunga o smaka ( ja bara liiite, va inge sugen o kænde mig dum om jag ej smakade...) kakorna de bakat åt henne kl 14. Se blev jag hela dagen o E tog Elian o jag jobbade åt honom, ett samtal o fick in 19990:-, inte dåligt men jag fick vænta på att få in den till 15.30, annars hade vi nog tagit bilen hem....sliten efter dagens långa tur utan vila.

Nu ska jag lægga mig o slappa lite, se lite tv innan LillE vaknar før då ska vi byta bløja - o det ær underbart!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

ojdå! Vad är det för ett jobb egentligen? haha

2006-09-28 @ 20:00:30
Postat av: joss

sæljjobb, men jag tjænade alltså ej 19990 men sålde før det!

2006-10-02 @ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0