VI ÄLSKAR DEJ ELIAN!

Vårt lilla barn, nybadat o iklädd sin fina pop-pyjamas i vitt o blått o Isaks mössa i vitt med små grå katter på & "öron", så vacker med sina stora blå ögon som ser på oss.... Vilka är ni? Hur kom jag hit? Ibland ser du så frågande ut lilla vän & jag önskar du förstod... Men det gör du nog... Att du blev till för att Mamma & Pappa kände att vi ska leva med varandra hela livet & vi längtade efter dig redan två månder efter vi mötts....

Vi kan inte säga det ofta nog, du är det mest dyrbara vi har, nu byter pappa ännu en av dina blöjor!

GOUNGEN VÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Lina Storm

Vad fint skrivet!
Blev du gravid två månader efter att du och din sambo träffats? Wow! Snacka om kärlek!
Planerat?
Jag vill oxå ha barn!!

2006-09-03 @ 21:48:27
Postat av: JOss

vi bestämde det 2 mån efter vi mötts o sen tog det inte många dagar så vi hade tur! lycka till!!!! :) försöker ni nu?

2006-09-03 @ 22:10:57
Postat av: JOss

nä förresten blev gravid 2 mån efter om jag tänker efter....hmm haha oj ännu snabbare än jag trodde måste vi ha bestämt oss.... är det rätt så är det!

2006-09-03 @ 22:11:42
Postat av: ppl

Helt rätt..ingen ide vänta med å skaffa barn bara för att :) är det rätt så är det.

Jag å rolands pappa har varit tesammans i 1år å 2månader nu..Men jag visste påengång jag ville ha barn med han å att han kommmer bli världens bästa pappa:) så jag hoppas jag får rätt!
LYCKA...

2006-09-04 @ 09:08:13
Postat av: JOss

såklart du får, det känner man!! vore kuligt o se fler bilder av er tillsammans!

2006-09-04 @ 10:29:02
Postat av: Sara O.

Hej!
Jag sitter och läser din blogg medan jag ammar min son! " njuter och ler"
Älskar att läsa din blogg, du ger iaf MIG inspiration :) Ojoj vill skapa en egen blogg! hi hi. Men man kan inte vara bra på allt! :-D
Ha det så got :)

2006-09-04 @ 11:11:11
Postat av: JOss

o nu ammar jag! tusen tack :) hur gammal är din lille/a?

2006-09-04 @ 15:24:32
Postat av: Sara O.

Han är ett år och åtta månader!OCH Jag ammar honom fortfarande några gånger om dagen!! :-D
I Oktober ska vi skola in lillkillen på dagis.Så jag håller på att försöka sluta att amma..hoppas att det går lätt då!
Ha det så fint :-)

2006-09-04 @ 20:01:54
Postat av: mamsen

Älskade gumman min!
Så underbart ömt Du skriver om kärleken till Elian. Jag blir så stolt över Dig min unge! Nu vet Du vad moderslycka är o. visst är den underbar!!
jag blir avis på farmor som har Elian så nära.
Mängder av kramar!!!!!

2006-09-06 @ 10:14:02
Postat av: mamsen

Älskade gumman min!
Så underbart ömt Du skriver om kärleken till Elian. Jag blir så stolt över Dig min unge! Nu vet Du vad moderslycka är o. visst är den underbar!!
jag blir avis på farmor som har Elian så nära.
Mängder av kramar!!!!!

2006-09-06 @ 10:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0