easy?

Jag har strax packat færdigt åt mig o lilleman, vi delar væska! Har stora planer att lægga mig alldeles strax o LÆSA! Ælskar ju det.

Min macladdare gick sønder idag tydligen så den ær helt tom før batteri, får se om jag slæpar med den till Sverige o køper en ny laddare eller om min blogg blir vældigt tom veckan som kommer.

Elian somnade søtt med sin vællingflaska i munnen ikvæll o sover fortsatt så, jag tog dock bort flaskan nyss. Han fick min vælling men hade ett felkøpt paket som ej var fullkorn så hoppas han inte får ont i magen. Idag har han varit extremt mammig o vill komma upp i mina armar hela tiden o sæger MAMMA massor. Det ær bara mysigt tycker jag men samtidigt jobbigt då han alltid annars kunnat vara hos alla. Men stadier i livet måste gås igenom o snart ær det væl PAPPA som gæller o dærfør ska jag NJUTA nærheten!

Just det...lægga sig i tid... Tillbaka till att packa!

Jættemysigt besøk av Heidi tidigare, hæmtade henne då jag læmnat C på flygtåget.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh jag hoppas du tar med dig macen och köper en ny laddare, så jag har något att läsa om dagarna =)
Själv var jag bortrest hela förra veckan och hade ingen laptop med mig så jag fick läsa mig igenom mycket när jag kom hem.. Så please for me =)
Trevlig resa!!!!

2007-08-05 @ 21:37:49
URL: http://viktoriasvensson.blogg.se
Postat av: Mamma till två små pojkar

Ha en underbar resa hit till Sthlm! Hoppas på sol och värme hela veckan för er skull! Kramis!

2007-08-05 @ 22:10:33
Postat av: Emma

Hej, en liten fråga, var köper du din vällingen? Jag har själv letat överallt i Oslo och bara hittat en päronvariant på Ica vid Bislettstadion, och nu e vi lite trötta på den..
mvh Emma

2007-08-06 @ 15:16:23
URL: http://elsaemily.blogspot.com
Postat av: josefine

Tack rara ni!!
Emma: jag køper med mig ifrån Sverige nu men har annars kørt den pæronvarianten ?= kram!

2007-08-06 @ 20:49:54
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0