köttbullar i solen


Nu lägger E en nybadad kille o jag ska blogga lite samtidigt som jag kommer packa upp, älskar att komma hem, packa upp, tvätta o känna att man är hemma. Hur mysigt vi än haft det är hemma alltid så mysigt. Tur det, man ska trivas hemma!

köttbullar i solen

Här äter Elian köttbullar i fredags vid älven där vi bor. Inga planer att resa då Es fot gjorde så ont. Men i sista sekunden då vi körde mot badet så ångrade vi oss - tur det! 
Jag fick så bra uppbackning av Petronella om att de skulle hjälpa mig om E blev sämre men det var ju jag som var halvdålig i helgen, ont i magen, mjölkstockning, huvudet haha en riktig sjukling men jag hängde på så bra jag kunde o Es fot blev prima fin den =) 


Kommentarer
Postat av: Renée

shit, jag som aldrig orkar packa upp när jag kommer hem. vill bara lägga mig i sängen :P

2007-08-26 @ 21:06:18
URL: http://pluggis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0