mysigt möte

dagens motion!





Solen strålade då vi prommade idag, Elians nya grej är att tokhålla i sig så han sitter oavsett om jag fällt ner vagnen = han somnar inte direkt direkt =) Så jag som tänkt ta bussen en bit så vi skulle hinna möta Viktoria kl 13 fick gå hela vägen. Snabbt, nästan sprang, så det var dagens snabba gång. SKÖNT! Men mindre skönt för min nacke efter en natt utan sömn... ONT i huvudet som resultat.

Men att möta V var LOVELY, hon är helt klart en av mina nära favorittjejer. Otroligt sött av henne att hon shoppat ettårspresent till prinsen, inslaget i bilpapper o allt =) Hon reser på en treveckors USAsemester imorgon tidigt. TREVLIG RESA KÄRA!!!

Vi åt gott bröd på Åpent Bageri sen gick jag på posten o så hämtade E upp oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0