pizza

pizza




Jag: jag är SÅ sugen på lax o grönsaker, nåt riktigt nyttigt
E: ja, eller nej något annat jag är lite trött på lax....
Jag: ok

5 minuter senare, på en pizzarestaurang: en pizza tack!

Vad sker? Man är hungrig o trött o orkar ej riktigt tänka....jaja, Elian gillade maten o BALLONGEN!!! Men sen var vi taskiga föräldrar o använde den till att prata roligt med i bilen, han kan ju faktiskt spräcka den o få gummi i munnen :)

Jag hann boka in en massage också kl 18 så kanske min huvudvärk släpper, HOPPAS!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag känner igen det där... På vägen hem från jobbet när man är hungrig så tänker man att NU ska jag köpa något nyttigt att laga till, men sedan när man väl är framme i mataffären och magen skriker så slinker det ner en massa annat i korgen som man inte alls hade planerat :( Tror man verkligen måste bestämma sig och kanske göra veckomatsedlar? Kanske inte skriva ner på papper men på ett ungefär så man vet i huvudet. Kanske kan vara bra att ha vissa saker hemma så att det är lättare att få till. Typ kycklingfiléer och lax som man bara behöver slänga in i ugnen och sedan komplettera till. Fast pizza är ju sååå gott så jag förstår att ni hamnade där :) Elian växer förresten så att det knakar nu! Har inte hunnit titta in på din blogg lika ofta som annars och bara på ett par veckor så ser man skillnad tycker jag! Supersöt såklart! Kram

2007-08-13 @ 17:21:49
Postat av: Linda

Men vad är problemet? Ibland låter du sjukt osund. Det verkar ju vara den största dödssynden av alla att äta något fett eller sockrigt. Man har inte många problem här på jorden om det är ens största problem. Behåll din vikthets för dig själv. Klart din kille blir skitless.

2007-08-13 @ 18:00:09
Postat av: Stina

Ibland orkar man ju inte laga mat, och då är det ju trevligare att lägga energin på att umgås och äta (god) pizza. Ha en trevlig kväll! (Och ignorera sådana tråkiga kommentarer från sådan som Linda, svensk avundsjuka vet du)...

2007-08-13 @ 18:10:53
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Linda

Stina - men? avundsjuk? på vad? Tycker bara det är trist med folk som sprider denna fettskräck. Därmed inte sagt att jag tycker an ska vräka i sig skräp varje dag. Lagom är bäst. Om man rör på sig och äter normalt så är det inget farligt att äta godis och pizza t.o.m flera ggr i veckan. Det är min värld det här lika mkt som någon annans och jag är trött på att man som kvinna/tjej ska känna att man syndar när man äter. Man ska inte behöva känna ångest för att man lever och måste ha mat för att leva. Får hemska konsekvenser på samhället.

2007-08-13 @ 19:08:32
Postat av: josefine

haha min kille blir less?? vi äter alltför dålig mat = man blir trött o jag trivs INTE med övervikt vilket pizza för ofta kan leda till ( o vi äter som sagt för dåligt just nu) , men alla är vi olika!

2007-08-13 @ 20:06:17
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: J

Det blir lätt att man äter ute flera dagar i veckan. Jag tror det är så för många i vår generation. Man jobbar mycket och tar sig inte tiden att stå i köket. Men egentligen är det ju inte så svårt. Bara man anstränger sig lite och planenrar.
Ha en fin kväll tjejen!

2007-08-13 @ 21:24:58
URL: http://metrobloggen.se/septemberregn
Postat av: josefine

håller med! vi ska planera o laga oftare men idag var jag SÅ trött o hade verkligen noll kraft!

2007-08-13 @ 21:26:55
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0